Translate

петък, 15 януари 2016 г.

Пилешки дробчета на фурна


Това е едно лесно за приготвяне мезе.
Почти всеки път правя пилешките дробчета с лук и гъби или по селски .
Този път реших да улесня процеса на приготвяне и само ги запекох във фурната.
Получиха се супер .
Избягвате пърженето и допълнителното готвене.


Имам си една изпитана марината за дроб и използвам нея, всеки път дроба става ме,ароматен и много вкусен.


Всичко е много лесно,сами ще се обедите в това.
Преди работа мариновате дробчетата , връщате се ,слагате ги във фурната , след като се освежите те са готови .
Перфектно ,нали ?


Ето продуктите :

500 гр. пилешки дроб 
50 гр. масло 

за маринатата :
20 мл. соев сос 
сол
сминдух
кимион
черен пипер
къри 
чубрица
мащерка
сух чесън
3 с.л. олио
2 дафинови листа 

Приготвяне :


Почистените и измити дробчета се отцеждат за кратко.
Приготвя се маринатата в една дълбока купа .
Разбърквате всички съставки и слагате дробчетата в маринатата.
Колкото по-дълго се мариноват ,толкова по-добре.
Вземате една тава слагате малко олио и изсипвате дробчетата задно със марината.
Ако ви се стори,че течността е малко сложете малко вода.
Разположете маслото отгоре ,като го нарежете на малки кубчета и печете около 20 минути в предварително затоплена фурна на 200 градуса.


Ако харесвате предложенията ми може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделяте от блога ми.
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" 
Може да се абонирате и за видео канала ми ето ТУК !
Благодаря ви !