Translate

неделя, 17 януари 2016 г.

Картофена фантазия


Обожавам подобни комбинации.
Картофи с филенце, моцарела, чубрица ....мммм.
Голяма вкусотия, нали ?


Не се смущавайте от вида на картофите на снимката, всички знаем, че невинаги ястията се получават както ги искаме и си ги представяме.
Исках това да са пълнени картофи, но при издълбаването единия се разпадна и веднага поправих белята.
От дефект се превърна в малък ефект.
От издълбаната част на картофа и от разпадналия се картоф,оформих гнезда и така реших проблема.


Равносметката е следната, две гнезда и един пълнен картоф, но най-важните неща са две.
Едното е и най-важното е, че е вкусно, а другото, е че няма нищо фатално ако нещата не се получат както си ги представяме.


Ето продуктите:
2 големи картофа
4 резена сушено филе (бекон,колбас )
50 гр. моцарела
настърган кашкавал 
чубрица
копър
сол

Приготвяне:


Сварявате картофа в подсолена вода с кората.
Обелвате го, когато е сварен и внимателно го издълбавате.
Ако и при вас се случи както при мен и  картофа ви се разпадне не се тревожете.
Намачкайте картофа и оформете с ръце гнездо.
Вътре сложете сол, филе, моцарела, кашкавал, копър и чубрица.
Запечете картофите във фурната за 10 минути и хапнете.


Това е прекрасна гарнитура или предястие или направо обяд, вие си решете.
Резултата е ненадминат, истинска фантазия.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !