Translate

четвъртък, 21 януари 2016 г.

Бонбони "Ориент"


Това са бонбони без име ...
От какво реших да ги приготвя тази сутрин , не зная как да ги кръстя !
Накрая реших да ги оставя така наречени "бонбони без име "...
Ако някой измисли подходящо име ,нека ми пише !
Попитах участниците в групата как да ги нарека и те ми помогнаха.
Благодаря за интересните предложения , трудно избрах името ,но мисля,че "Ориент" им допада.
Допада им заради локума и стафидите ...
Благодаря ви ! 


Така и тази рецепта си има история  ...
И аз като всички домакини не обичам да изхвърлям храна или останки от сладкиши ...
Тези бонбони се родиха съвсем на шега , остана ми основа от Парфето със сладко от кайсии, нали изрязвах блата ...
От изрезките исках да приготвя нещо, за да не ги изхвърля.
Но нали си имам недостатък, а той е ,че искам да приготвям различни неща...
Няма как да направя Слалички, защото скоро правих и започнах да слагам разни неща към натрошения блат...


В процеса на смесване на съставките и оформянето,реших да ги украся с натурален шоколад, а след това помислих,че и бял шоколад ще им подхожда и ето резултата...
Цветно,шарено и вкусно....


Хубаво е човек да се забавлява в кухнята , придава положителното си настроение и върху храната ...
Бонбоните ми изглеждат сякаш ги е правило малко дете , но аз не искам да ви представям перфектни на вид вкусотии , а моите си домашни вкусотии ...


Точни до грам пропорции трудно ще посоча , но ще се опитам...


Продукти :
изрезки от сладкиш,блат,кекс и подобни (около 2 1/2 ч.ч. )
5 с.л. стафиди
50 мл. прясно мляко
1/2 опаковка локум
сладко от вишни (само вишните)
50 гр. меко масло 

за декорация :
черен шоколад
бял шоколад

Приготвяне :


Натрошете на едри трохи  основата(кекса и т.н.).
Накиснете стафидите в топлото прясно мляко за 20 минути.
Нарежете локума на малки парчета.
Може да сложите орехи ако желаете.


Към локума и трохите сложете стафидите с млякото и разбъркайте.
Изкарайте вишните от сладкото сложете маслото и омесете добре сместа.
Оформете бонбони и ги сложете в хладилника за да стегнат.


Разтопете двата вида шоколад и покрийте с тях стегнатите бонбони, отново ги сложете в хладилника за час.
Резултата е чудесен ...
Много богати и сочни бонбони...


Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!
Ако харесвате рецептите ,които предлагам може да ми помогнете да ги популяризирам като ги споделите от блога в социалната мрежа !
Благодаря ви !