Translate

понеделник, 25 януари 2016 г.

Пурички от сирене


Наскоро открих тези бързи, лесни и вкусни пурички.
Може да ги правите с каквото пожелаете, ето и със сирене.
Идеални са за закуска на работното място или в училище.
Няма по-вкусно от домашната храна на работното място.


Бърза и изчистена рецепта, може да ги сложите да се печат и да се приготвите за работа.
Преди да тръгнете да ги сложите в кутия и на работа да им се насладите.


Хрупкави отвън и с меко сирене отвътре, умирам си тях...


Ето продуктите :

2-3 листа от кори за баница (аз използвах одрински )
сирене
1 яйце 
настърган кашкавал 

Приготвяне :


Вземете корите, свийте ги и ги нарежете на две, а след това ги свийте и отново ги нарежете на още две части..
Получените части се намазват с разбито яйце, слага се натрошено сирене, настърган кашкавал  и се навиват .


Нареждат се в тава, която е покрита с хартия за печене.
Когато сте навили всички пурички ги намажете с яйцето, сложете ги в топла фурна на 180 градуса и ги печете около 15 минути.
Трябва да добият златиста коричка.


В къщи ги харесахме много и със сигурност ще ги правя отново .

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !