Translate

петък, 22 януари 2016 г.

Ягодов шоколад "Изкушение"


От както видях тази идея, нямах търпение да ви я представя през моята призма.
Вечер когато стане време за лягане, Рая взема телефон или таблет и си пуска любимите си анимационни филмчета, а аз вземам телефона и се занимавам.
Разглеждам кулинарната група "Домашни вкусотии", защото там винаги има нещо ново и интересно, което човек може да научи...


Детето натисна нещо и се зареди кулинарен клип, съответно се започна мрънкане, къде е филмчето!
След бързи реакции и преговори, аз видях бегло клипчето, което беше заменено с детско.
Знаех, че ще опитам.
Много често пробвам разни подобни кулинарни идеи от такива клипове и много често се оказват провал, поне при мен.
Видях само идеята, всичко останало е по моя преценка.
Радвам се, че се получи.


Мислих само кога ще си  купя ягоди и ще го направя, е това е.
Жена науми ли си нещо, никои не може да я спре!
Купих ягоди и започнах ....
Приготвих тази наслада и съм доволна от резултата.


Наближа деня на влюбените,обмислях вариант да споделя рецептата малко преди празника, но както виждате не успях да се сдържа.
Обещавам, че преди 14-ти февруари отново ще ви я припомня.
Идеален любовен десерт е този шоколад.


Ягоди и шоколад в комбинация от чаша класен аперитив.
Толкова романтично.
Не е необходимо да чакате деня на влюбените за да изненадате любимия си човек, дори сега ще има по-голям ефект, защото няма да очаква.


Излишно е да казвам колко е вкусно, нали ?


Ето продуктите :

4 ягоди с приблизително еднакъв размер 
250 гр. натурален шоколад
150 гр. млечен шоколад
20 гр. масло 

Приготвяне :


Измийте и подсушете ягодите.
С нож ги  изрежете от долу за да стоят стабилно.
Начупете свата вида шоколад и го разтопете заедно с маслото на водна баня.
Вземете правоъгълна форма (може за терин) покрийте я с фолио.
Потопете всяка ягода в шоколада, така че той да я обгърне идеално.
Наредете ягодите в чиния или върху хартия за печене.
Изсипете част от шоколада във формата.
Внимателно поставете ягодите отгоре, отново обилно покрийте ягодите с шоколада.
Сложете в хладилника за няколко часа  или една нощ.
Когато ягодовия шоколад е стегнал, внимателно го изкарайте от формата и изненадайте половинката си.


Успеха и изненадата са гарантирани!




Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !