Translate

вторник, 5 януари 2016 г.

Омлетена торта


Тази торта е много вкусно и тези думи са много слаби за да опишат какво е усещането,когато се опита...


Различни слоеве от вкусове, съдържащи се във всеки омлет .
Мисля,че Омлетената торта ще намери място на масата ви за идните празници .


Засищаща и богата на вкус ,това вече е любимата ми солена торта.
Мисля, че когато очаквам гости ще я приготвя, със сигурност ще ги впечатля.


Осем омлета с различен вкус ,подредени като торта, която има още по-вкусен млечен крем.


Ето продуктите :
8 яйца
150 мл. прясно мляко
олио 
2-3 печени чушки
4-5 с.л. царевица
няколко резена бекон
2 с.л. нарязан праз
чубрица
кашкавал

за млечния крем:
120 гр. крема сирене
100 гр. заквасена сметана
1 скилидка чесън
копър
50 гр. настъргано сирене
кимион
черен пипер


за декорация:
настърган кашкавал и сирене
краставица 

Приготвяне :


Първо пригответе омлетите.
Разбийте яйцата и млякото много добре.
В подходящ тиган сложете малко олио и с помощта на черпак сложете от яйцата в сгорещеното олио.
Към омлета слагайте чушка.
Във всеки омлет сложете различни продукти, аз слагах царевица, в следващия бекон, нека всеки омлет има различна плънка.Не пестете ронената чубрица ,защото тя придава ненадминат вкус на омлета.



Пригответе плънката ,като смесите продуктите с подправките.
Когато омлетите са готови ,преминете към сглобяването.
Внимателно мажете всеки следващ омлет.
Сложете тортата в хладилника,за да стегне .
Преди сервиране настържете сирене и кашкавал отгоре и декорирайте.


Омлетите можете да приготвите с продукти изцяло по ваш вкус .
Аз сложих праз,чушка,бекон,чубрица,царевица и кашкавал.
Тази рецепта е отворена за промени .
Препоръчвам ви я !


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !