Translate

четвъртък, 7 януари 2016 г.

Шоколадова баница


Ще бъда напълно откровена и ще споделя, че точно така си представях тази изкусителна вкусотия !
Преди да приготвя шоколадовата баница си я представих , в мислите ми тя имаше хрупкави кори ,при отхапване коричката се рони, навсякъде около вас има малки прашинки пудра захар,а след хрупкавата част усещате крем, не какъв да е шоколадов...
Крема е толкова много ,че ви се иска да изядете на веднъж тази баничка...


Мисля, че успях да пресъздам тази идея в нещо наистина вкусно ...


Не зная дали вие си представяте ястието преди да го приготвите , дали си представяте вкуса, дали си представяте лицата на близките ви когато опитат ?
Аз си представям тези моменти и започвам да готвя...
Това е една от моите тайни , почти винаги имам представа как ще изглежда ястието, какъв вкус ще има , а когато семейството ми опита и се чуе следното възклицание "мммм" и опит да се каже с пълна уста "многооо е вкусноо" ,зная,че съм успяла.


Тогава нямам търпение да споделя с вас рецептата.
Споделям изпитани рецепти , защото много пъти попадам на провали , а не бих си позволила да ви препоръчам ястие,което не съм харесала.


Ще премина към рецептата , защото съм сигурна,че нямате търпение да научите от какво се нуждаете , за да приготвите този изкусителен десерт !


Ето продуктите :

14 бр. кори за баница
олио за намазване на корите

за пудинга :
150 гр. млечен шоколад
600 мл. прясно мляко 
50 гр. захар (ако обичате по-сладко )
60 гр. царевично нишесте 

пудра захар за поръсване 

Приготвяне :


Първо пригответе пудинга .
Аз следвах моята многократно изпитана рецепта за Домашен шоколадов пудинг .
В малка тенджера сложете млякото и шоколада, ако искате да е по-сладко добавете и захарта.
Когато шоколада се разтопи и млякото започне да завира сложете предварително разтвореното нишесте и сгъстете с него.
Бъркайте до сгъстяването на пудинга , а след това го охладете.
Когато пудинга е охладен , преминете към оформянето на баницата.
Вземете една кора , намажете я с олио, поставете втората кора отгоре и отново намажете.
Сгънете двете слепени кори на половина .
Сложете пудинг от единия край , навийте на руло,като сгънете  страните на вътре , за да не изтече пудинга.
Ако искате да добиете представа как точно се прави ,може да видите една аналогична рецепта на Щрудел с ябълка и тиква или да видите клипа в новия ми видео канал ТУК !
Това действие се прави до като употребите корите.
Намажете тавичка с мазнина,подредете баничките и печете в топла фурна на 180 градуса до  като корите не се изпекат до златисто и започнат да се ронят .
Когато изстинат ги поръсете с пудра захар.


Бих искала да поздравя всички ,които празнуват днес .
Носете имената си със здраве и късмет .
Днес празнува и моята майка, пожелавам й да е здрава, силна и все така грижовна майка и баба !


Абонирайте се за видео канала ми ето ТУК !