Translate

вторник, 2 февруари 2016 г.

Печена риба върху сол


Неусетно дойде и Февруари .
Месец изпълнен с любов, вино и очаквания ...
Предлагам тази рецепта за тези от вас, които са на хранителен режим и на тези, които желаят да поднесат риба на вечеря.
Това е възможно най-лесната рецепта за изпичане на риба, а вкусът е божествен.


За тази рецепта използвах филе от бяла риба.
Ще призная, че рибата е изчистена и нарязана от съпруга ми и филето не е перфектно изрязано, но все пак ще се хапва в домашни условия.
В случая кожата си стои не е обелена както се прави с този вид риба.


Ето от какво се нуждаете:
филе от бяла риба (около 400 гр.)
100-150 гр. едра морска сол 
черен пипер
сол
лимон

Приготвяне :


Вземете хартия за печене и покрийте тава с нея, върху хартията сложете солта.


Вижте снимката!
Върху солта се слага филето, кожата трябва да е върху солта.
Сложете сол, пипер и лимон.
Ако обичате още билки към рибата, сложете, аз исках вкуса да е изчистен от други аромати.
Вдигнете хартията и с помощта на телбод я съединете.
Нека остане разстояние от рибата до върха на хартията, така до като се запича рибата, ще се задуши в собствените си аромати.
Печете на 180 градуса 20 минути.
Сервирайте топла със салата по избор.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !