Translate

четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Пържени кюфтета


По настояване на моята половинка приготвих тези пържени кюфтета.
Аз избягвам пърженето ,но понякога се налага да се приготвят и пържени храни.
Не мисля, че е голям проблем веднъж месечно или на два месеца да се хапнат пържени кюфтета.


Познавате ме добре и знаете ,че винаги добавям по нещо от мен в стандартните ястия.
Ами и този път добавих нещичко за по-интересен вкус.
Сложих кашкавал в кюфтетата и станаха супер...


Към каймата добавих и още нещо...
Сложих сварен ориз , така кюфтенцата станаха по-богати и още по-вкусни.
За добавка към тях направих салата от моркови,зеле и цвекло , а за желаещите има и чеснов сос !


Едно обикновено предложение за обяд или вечеря !

Ето продуктите :

400 гр. кайма
1/2 к.ч. сварен ориз
1 малка глава лук
магданоз
кимион
черен пипер
сол
чубрица
1 яйце
кашкавал
брашно за овалване
олио за пържене

Приготвяне :


Омесете каймата заедно със сварения ориз, яйцето,подправките и лука.
Оставете я за час в хладилника за да стегне.
Нарежете кашкавал на кубчета ,на малки кубченца .
Трябват ви два-три резена кашкавал .
Оформете кюфтетата ,като в средата поставяте от кубчетата кашкавал.
Оваляйте кюфтетата в брашно.
Сгорещете олиото в тигана и пържете от двете страни до златисто.


Класика в кухнята на много от нас !
Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!
Ако харесвате рецептите ,които предлагам може да ми помогнете да ги популяризирам като ги споделите от блога в социалната мрежа !
Благодаря ви !