Translate

петък, 12 февруари 2016 г.

Крем "Любов от първа хапка"


Този крем се нарежда в моя топ три !
Наскоро го открих и буквално се влюбихме в него .
Идеята за него е следствие от рецептата за Ню Йорк Чийз Кейк !


В синхрон с наближаващия празник на влюбените , този крем е перфектният завършек на една романтична вечеря !


Ще се опитам да опиша вкуса, макар, че ми е много трудно, просто защото трябва да се опита...
Още от първата хапка ,крема буквално се разгражда на малки сладки,вкусни и галещи небцето ви частички,които ви пленяват на мига !!!
Единственото,което можете да направите е да протегнете ръката и да загребете смело още една лъжичка ...
Следва великото възклицание ,което е най-добрият комплимент за един кулинар "МММммм"...
И да искате да кажете нещо повече няма да можете , защото само ще искате да хапвате от крема !


Описах ви реакциите ,които направихме аз и съпруга ми ,когато опитахме !
Дълго мислих как да нарека този крем и стигнах до извода ,че това е най-подходящото име за него !


Нежен , ефирен и лек истинска наслада...
Факт е ,че го правя няколко пъти и не омръзва !


Поднасям го с домашно сладко от вишни , защото леката киселинност на сладкото се допълва до перфектност с цялостния вкус .


Ето продуктите : 

за 12 броя:

250 гр. крема сирене 
4 яйца 
150 мл. прясно мляко
200 гр. захар 
ванилия 
сладко по избор 

Приготвяне : 


Вземете дълбока купа и в нея сложете крема сиренето .
С вилица го намачкайте ,сложете захарта и разбийте с миксер.
Добавете яйцата към тях и отново разбийте.
На етапи добавете и млякото, а накрая ванилията.
Самото разбиване трае около пет минути ,става много бързо и лесно.


Аз изпекох крема в силиконови форми за мъфини , удобни са ,защото много лесно се обръща крема с тях.
Затоплете фурната на 170 градуса.
Вземете една тава ,поставете напълнените форми в нея и напълнете вода в тавата .
Крема се пече на водна баня около 40 минути или до като видите,че е стегнал.
Аз покрих формите с фолио,за да не прегори отгоре крема.


Когато крема е готов го изкарайте и оставете да се охлади добре.
Може да постои и в хладилник за час, два.
Обърнете внимателно формата и поставете крема в чиния, декорирайте със сладко по избор .
Насладете се на този фантастичен крем !


Споделете любовта и празника с любите си хора и не забравяйте да им казвате, че ги обичате,понякога това е достатъчно !


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !