Translate

неделя, 21 февруари 2016 г.

Пастет от патладжан


Обичам аромата на печен патладжан на жар.
Уникален,опушен и ароматен.


През лятото когато имаше много патладжани в двора ,пекохме и правихме лютеница, кьопоолу и подобни.
Аз замразих около 5-6 малки патладжана, изпечени и обелени.
Наскоро ги изкарах от фризера и бях удивена ,че са запазили аромата и вкуса си,сякаш преди малко са били  изпечени на огъня.


Реших да направя един пастет от тях, нещо като разядка .
Получи се чудесно на вкус.


Ето продуктите :

4-5 бр. малки патладжана (изпечени )
3 скилидки чесън
50 гр. кисело мляко
копър
сол
магданоз 
2 с.л. олио или зехтин 

Приготвяне :


Приготвянето отнема не повече от 5 минути.
Сложете патладжаните в купа, към тях добавете чесъна,млякото,олиото,солта,копъра и магданоза.
Вземете пасатора и пасирайте до получаване на гъста еднородна паста.
Това е !
Може да се намаже на филия ,сухар или проста така да се хапва, чудесно е !



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !