Translate

четвъртък, 25 февруари 2016 г.

Домашен кокосов пудинг


Обичам десерти с вкус на кокос !
Аромата на кокос е така пленителен и достатъчен...
Напоследък съм голям фен на домашните кремове и пудинги .
Толкова са бързи за приготвяне ,леки и вкусни...


Сигурно ще се учудите защо този кокосов пудинг е така жълт ?
Получи се такъв , защото в състава му има жълтъци .
Моята скъпа баба отглежда щастливи кокошки в двора си и аз имам удоволствието да готвя с домашни яйца от щастливи кокошки !
Та за това кокосовия ми пудинг е жълт, защото жълтъците на кокошките са оранжеви ...


Уточнихме цвета на пудинга , а сега да ви разкажа за останалата съставна част от него.
Използвах кокосово мляко ,което наистина забравих от къде съм купила.
Аз съм като всички домакини, като видят в някои маркет или магазин нещо на промоция ,нещо екзотично и различно го купувам.
Обикновено престоява в някой шкаф или в хладилника ,до като реша как да го употребя...
Срам, не срам ще споделя, че понякога забравям какво съм купила и къде съм го сложила и случайно го откривам и ако не е изтекъл срока на годност измислям нещо...


Ами така се получи и с това кокосово мляко ,купих го ,сложих го в шкафа,защото беше в консерва и чак вчера се сетих как да го употребя !
Реших да направя Тайландски кокосов пудинг !
Уверявам ви, че се приготвя елементарно , не се стряскайте от името...


Толкова е лек, ароматен и вкусен, че ще се пристрастите към него на мига !

Ето и продуктите :

400 гр. кокосово мляко
3 жълтъка
2 с.л. царевично нишесте 
150 гр. захар 
20 мл. вода
4 с.л. кокосови стърготини 
20 гр. масло 

за декорация :
шоколад и кокосови стърготини


Приготвяне:


Вземете малка тенджерка , сложете жълтъците в нея, захарта и нишестето .
Разбъркайте добре тези съставки .
Добавете кокосовото мляко  с вода може да изплакнете консервата и да я сложите към пудинга.
 Разбъркайте отново.
Сложете на котлона тенджерката .
Добавете кокосовите стърготини и с помощта на бъркалка тип телена ,бъркайте до като пудинга не се сгъсти.
Накрая сложете маслото.


Напълнете топлия пудинг в желаните от вас чашки  или купички.
Сложете го в хладилника да се охлажда.
Преди сервиране го декорирайте по желание, аз използвах шоколад и коксови стърготини.


Уверявам ви , че тайландския кокосов пудинг е повече от вкусен, той е пленително вкусен !


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !