Translate

четвъртък, 4 февруари 2016 г.

Заешка супа


В сезона на вирусите и настинките супата е храната, която ни дава тонус ,стопля ни и сякаш ни помага да се чувстваме по-добре.
Имах домашен заек и го бяхме направили на порции, останаха кости или така наречената коруба и реших да приготвя супа ...


Понеже заека е домашен не се наложи да добавям мазнина ,той си имаше достатъчно.
Дори супата стана с повече месо отколкото обикновено приготвям.
Получи се много вкусна, дори детето я одобри.


Продукти :
заешко месо (300 - 400 гр.)
1 голям морков
1 глава лук
1 картоф
шепа фиде
магданоз
девесил 
кимион
черен пипер
целина
сол

Приготвяне :


В тенджера сложете заешкото месо,посоченото количество е примерно,не съм го теглила.
Покрийте месото с вода и варете .
Сложете малко магданоз и девесил ,за да предадат аромат на бульона.
Сварено е добре когато месото се отстранява лесно от костта.
Извадете месото и го обезкостете.
В бульона сложете настърганите морков,картоф ,лук и фиде.
Сложете месото при зеленчуците и варете до като се сварят напълно.
Аз не съм правила застройка ,но вие може да направите.
Сложете подправките и сервирайте.


Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!
Ако харесвате рецептите ,които предлагам може да ми помогнете да ги популяризирам като ги споделите от блога в социалната мрежа !
Благодаря ви !