Translate

неделя, 7 февруари 2016 г.

Чеснов сос


Това е поредния сос от новия етикет в блога ми СОСОВЕ !
Едва ли има някой, който да не знае как се приготвя един от най-популярните сосове .
Все пак реших да споделя с вас как го приготвям аз.
Много често получавам запитвания за такъв сос и за това реших да споделя рецептата си тук.


Това е един от най-бързите за приготвяне соса.
Подхожда си на почти всичко, може би за това е толкова популярен.
Това е рецептата, по която правя чеснов сос ,всички подправки са изцяло по вкуса на семейството ми, вие може да променяте рецептата според вашите предпочитания.


Продукти :

100 гр. майонеза
200 гр. кисело мляко
2 скилидки чесън
копър (според сезона ако има слагам пресен ,ако не сух )
щипка кимион
къри
черен пипер
сол
сока на половин лимон

Приготвяне :


Смесете млякото и майонезата, аз ги слагам в буркан.
Добавям всички подправки като чесъна е настърган на ситно ренде, а сока изцеден .
Затварям буркана и го разклащам здраво и продължително.
Количеството подправки е изцяло по ваш вкус, лично аз обичам да има повече чесън и не го пестя.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !