Translate

петък, 11 март 2016 г.

Домашен ягодов пудинг


Ето го и него, моя ягодов пудинг.
Реших този пудинг да е първата видео рецепта във  видео канала ми .
Искам да споделя с вас, без да се оправдавам, че това е аматьорско видео ,оператор е съпруга ми .
Това е моята кухня, в която всеки ден приготвям домашните си вкусотии !
Добре дошли в кухнята ми !


Аз се опитах да редактирам клипа , но не зная до колко успях.
Като всяко начало и това е трудно за мен, но ви обещавам ,че с всеки следващ клип ,качеството ще е по-добро !


В този ред на мисли , си спомням първите рецепти,които споделих тук в блога...
Радвам се, че се развивам и все по-често споделям по-качествени снимки ,интересни рецепти, а сега и видео рецепти.


Връщам се към пудинга , които се получи божествено пухкав ,ароматен и вкусен !
Снимките му показват това...


Нежен,ефирен ,ароматен с наситен ягодов вкус...
Истинско вълшебство !


Във видео клипа споделям продуктите и начина на приготвяне , но реших да си опиша и по класическия начин рецептата !

Ето продуктите :

200 гр. ягоди
150 гр. захар 
50 гр. масло
250 мл. прясно мляко 
30 гр. царевично нишесте 
150 мл. сладкарска сметана 
малко  вода 

за декорация :
ягоди,киви и розови кокосови стърготини 

Приготвяне :


Пасирайте ягодите с пасатор.
Аз умишлено оставих и парченца ,не пасирах до край .
Исках да има тук-там парченца ягода ...
Вземете подходящ съд и в него сложете ягодите,млякото и захарта.
Когато млякото заври и захарта се стопи е време за сгъстяване .
Разтворете с малко вода нишестето и го добавете към пудинга,бъркайте непрекъснато.
Охладете добре пудинга.
За по-богат вкус и пухкавост ,разбийте сметаната на сняг .
Внимателно я добавете към пудинга.
Разбъркайте нежно двете съставки.
Напълнете в купички.


Може да напълнете пош с пудинга и да напълните купичките с него, така крема ще изглежда още по-красив...
Декорирайте по ваше желание.


Пудинга не страхотен, от посочените продукти получих 4 купички като на снимките.


Надявам се да харесате видеото към рецептата .
Пак споделям с вас, че нямам екип от професионалисти , за да изглежда по-добре ,но обещавам да се постарая и всеки следващ клип да е по-добър !!!


Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!
Ако харесвате рецептите ,които предлагам може да ми помогнете да ги популяризирам като ги споделите от блога в социалната мрежа !
Благодаря ви !