Translate

сряда, 16 март 2016 г.

Бирен сос


Ето  поредния сос ,който представям пред вас.
Реших да приготвя и този вид сос от светла бира.
Получи се с много интересен вкус ,който е идеален за месо или ориз...


Самия сос има леко подчертан горчив вкус като на бира,което е напълно нормално .
Ако обичате горчица ,бира и по-дълбок и подчертан вкус този сос ще ви хареса...
Ще бъде откровена с вас,като споделя,че аз не съм фен на горчицата и соса ми се стори странен.


Но това,че аз не обичам горчица, не означава ,че и вие не я обичате .
Всеки човек е различен и има различен вкус и предпочитания.
За това споделям соса с вас и впечатлението ми от него.


Ето и продуктите;
1 глава лук
250 мл. светла бира
100 мл. прясно мляко или сметана
кимион
черен пипер
2 с.л. мед
1 с.л. червен пипер
1 с.л. горчица 
щипка захар
сол 
2 с.л. брашно
1 с.л. масло
2-3 с.л. олио 

Приготвяне:


Соса се приготвя много лесно няма нищо сложно.
Нарежете лука възможно най-ситно.
В тиган сложете маслото и олиото.
Когато се сгорещят сложете лука,поръсете със захарта.
Когато лука омекне добавете бирата и подправките.
Намалете котлона и оставете соса да се сгъсти за около 5 минути.
След това добавете топлото мляко или сметана ,трябва да са топли,за да не се пресекат от топлината на съставките.
Гответе около 5 минути.
Сложете меда ,разбъркайте всичко много добре.
Разтворете брашното с малко вода и сгъстете соса.
Сложете сол на вкус.
Подходящ е за месо и ориз...


Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!
Ако харесвате рецептите ,които предлагам може да ми помогнете да ги популяризирам като ги споделите от блога в социалната мрежа !
Благодаря ви !