Translate

понеделник, 28 март 2016 г.

Бърза торта от вафли


Тези от вас,които следят кулинарната ми група "Домашни вкусотии" и блога ми са наясно,че съм голям фен на лесните,бързи и разбира се, вкусни торти...
Не ме бива да приготвям бутикови торти ,но за това хората сме различни,всеки може да приготвя различни неща...
В групата има истински виртуози в приготвянето на торти ,питки и десерти...


Тази торта приготвях до като вървеше рекламния блог по една от националните телевизии ,знаете колко са дълги рекламите в техния ефир...
Както си стоях ,знаех,че имам натрупани повече вафли от един не толкова приятен повод...
Исках да приготвя нещо с тях,отворих хладилника и видях,че имам малко прясно мляко ,шоколад, видях,че имам царевично нишесте и се захванах...


Както ви написах бързо,лесно и вкусноооо....


Продукти:

6-7 бр. вафли с тахан 
700 мл. прясно мляко 
100 гр. млечен шоколад
1 опаковка царевично нишесте (60 гр)
20 гр. масло 

Приготвяне :


Вземете продълговата форма за терин или хляб ,покрийте я със стреч фолио.
Разположете вафлите за първия ред.


Вземете тенджера и в нея сложете шоколада и  млякото ....
Разтворете нишестето в малко мляко или вода ,когато шоколада се стопи и млякото започне да завира сложете нишестето.
Бъркайте до сгъстяването на крема.
Накрая се слага маслото.
Залейте вафления ред с крем, наредете още един ред вафли и отново покрийте с крем.
Завийте отгоре с фолио и сложете в хладилника да се охлади за няколко часа...


Извадете охладената торта и я декорирайте по желание,аз използвах фино нарязани парчета шоколад...
Това е идеална торта за кафе и не само ;)

Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!
Ако харесвате рецептите ,които предлагам може да ми помогнете да ги популяризирам като ги споделите от блога в социалната мрежа !
Благодаря ви !