Translate

петък, 25 март 2016 г.

Риба с доматен сос


С най-голямо удоволствие ще споделя с вас, че това ястие се получи перфектно.
Рядко оставам толкова доволна от рибно ястие...
Този път се получи точно както го исках с гъст богат доматен сос ,крехко филе и нежен ориз...


Скоро не бях опитвала толкова вкусно рибно предложение...
Съпругът ми винаги иска да яде пържена риба , но аз избягвам да пържа ,защото това ми се струва най-лесното решение ...
Нали все се опитвам да приготвям разнообразни ястия ?


Филето от е от бяла риба , стана толкова крехко ,че едвам сложих парчетата цели в чинията.
Тази рецепта е едно добро решение на вечно мъчещия въпрос всека една домакиня "Какво да сготвя днес?"


Надявам се идеята ми да ви хареса и да приготвите тази рибна вкусотия за семейството си .


Соса е изцяло от домашно консервирани пюре от чушка ,пюре от домат и доматен сок.
Мисля,че и за това се получи толкова вкусен.


Ето продуктите:

500-600 гр. филе от бяла риба 
200 гр. пюре от домати 
200 мл доматен сок или белени домати от консерва 
4 с.л. олио
20 мл. вода
1 с.л. брашно за сгъстяване 
сол на вкус
черен пипер
2 дафинови листа
щипка кимион 

за ориза :

1 ч.ч. ориз
3 1/2 ч.ч. вода
1 с.л.масло 
20 мл. олио
зеленчуков бульон 
кимион
къри 
черен пипер

Приготвяне :


Нарежете филето на парчета по ваше желание.
Посолете го.
В тава смесете пюретата и сока,сложете подправките ,подредете рибата .
Сложете олиото и водата и покрийте с фолио.
Печете на 200 градуса около 20-30 минути.


Когато сложите рибата във фурната , почистете,измийте и сложете ориза да се вари.
В тенджера сложете ориза,всички подправки и водата и варете до готовност.
Горе -долу при мен по едно и също време се сготвиха ориза и рибата.
Малко преди да свалите ориза от котлона добавете маслото и разбъркайте добре.
Сервирайте топло ,като сложите ориз и риба.
Аз украсих с розмарин.
Вкусът е ненадминат !



Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!
Ако харесвате рецептите ,които предлагам може да ми помогнете да ги популяризирам като ги споделите от блога в социалната мрежа !
Благодаря ви !