Translate

четвъртък, 24 март 2016 г.

Солени палачинки


Това е една по-скоро полезна идея за вкусно предястие.
Реших да импровизирам с няколко палачинки и ми хареса .
Одобри се и за това споделям с вас идеята.


Свежо и вкусно предложение, което ще се одобри от гостите ви.
Палачинките съдържат любимата ни млечна салата.


Приготвих ги след като имах останала малко млечна салата и няколко палачинки.
Бързо и лесно ,стига да имаш готови продуктите .


Тези дни си имам помощница в къщи и нямам много време за по-засукани ястия, за това импровизирам с наличното ...
Моето щастие-Рая вече е в период , в който иска да ми помага и сама да прави всичко,като си мисли,че знае и може всичко...
Дори снима с мен ястията , много е забавно,защото до като се обърна е декорирала чинията с някоя "красота" и ме избутва да снима..
Пада голяма забава...


Определено е весело с нас ...
Ето и продуктите :

3-4  палачинки 
250-300 гр. млечна салата 
зелена салата и домат за декорация 

Приготвяне :


Палачинките приготвям по ТАЗИ РЕЦЕПТА!
Млечната салата е по ТАЗИ РЕЦЕПТА!
Вземате една палачинка и я намазвате със салата.
Навивате стегнато и слагате в хладилника за час , трябва да стегне добре.
Нарежете под ъгъл ,декорирайте в чиния със зелена салата и по желание...
Подходящо предястие или мезе за вино ,ракия и каквото ви харесва...
Насладете се с близките си и любимите хора...


Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!
Ако харесвате рецептите ,които предлагам може да ми помогнете да ги популяризирам като ги споделите от блога в социалната мрежа !
Благодаря ви !