Translate

сряда, 9 март 2016 г.

Таханова бисквитена торта



Много се радвам,че реших да приготвя тази торта.
Обожавам сладкиши с халва.
Вдъхнових се за тази торта от Торта "Таханово изкушение".
Крема е подобен , не ми се правеше блат за торта и използвах бисквити .


Идеална торта за следобедното кафе или десерт за след вечеря !


Много е лесна и вкусна !


Ето продуктите :

2 пакета бисквити 

2 с.л. орехи
300 гр. тахан халва
50 гр. млечен шоколад
20 гр. масло
200 мл. сметана (мляко)

Приготвяне :


Вземете една купа , в нея нарежете халвата и начупете шоколада на парчета.
Счукайте орехите и ги добавете към халвата.
В малка тенджерка сложете сметаната и маслото.
Когато сметаната заври ,залейте халвата и шоколада с нея.
Разбъркайте крема до като всичко се стопи.
Вземете форма за терин, покрийте я със стреч фолио ,наредете ред бисквити и залейте с крема от халва.
Наредете колкото реда желаете, горе долу да употребите крема.
Не потапям бисквитите в нищо, защото са много тънки и ги заливам с топъл крем.
Сложете в хладилника за няколко часа или нощ.
След като е починала в хладилника , внимателно се изважда от формата ,маха се фолиото и се декорира с халва и орехи.
Вие можете да я декорирате както пожелаете.



Тортата е уникална на вкус !
Бисквитките са омекнали ,а крема е божествен ...
Препоръчвам ви я !


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !