Translate

вторник, 12 април 2016 г.

Сос Тартар


Скоро не съм споделяла с вас рецепта подходяща за новия ми етикет СОСОВЕ в блога !
Ето, че днес ще променя това .
Представям ви Сос Тартар !
Приготвих го изцяло по мой вкус, като се постарах да запазя почти всички съставки.


Веднага си признавам,че за първи път го приготвям в къщи.
Преди много години си купих такъв готов сос и го изхвърлих, не ми хареса.
След няколко не успешни такива покупки ,вече си приготвям този тип  сосове сама.


Този сос е подходящ за почти всички видове месо,риба и салати...
Аз го одобрих и си хапвах само от него...


Ето продуктите :

200 гр. майонеза 
1 сварено яйце
1 с.л. лимонов сок
2 стръка пресен лук
6-7 кисели краставици 
1 стрък пресен чесън 
копър 
сол на вкус
магданоз

Приготвяне :


Ако не желаете да използвате майонеза от магазина ,ако искате да си я приготвите сами ще ви предложа две рецепти за домашна майонеза.
Ако искате майонеза с яйце рецептата е ТУК , ако искате майонеза без яйца ,рецептата е ТУК !
Вземете подходящ съд ,например купа или стъклен буркан.
Сложете майонезата в съда , нарежете на ситно лука,чесъна,яйцето  и киселите краставици.
Добавете подправките и сол при нужда.
Пасирайте всичко с пасатор !
Това е всичко !
Бързо,лесно и вкусно предложение за един от най-вкусните домашно приготвени сосове !



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !