Translate

сряда, 13 април 2016 г.

Терин с кайма


Обичам когато имам кулинарно вдъхновение...
Истински се радвам когато резултата от моето вдъхновение е вкусен и се хареса на семейството ми.
Това предложение е точно такова...
Имах два продукта кайма и пакет печени чушки , започнах да мисля какво мога да приготвя с тях,но да е нещо,което не съм правила?
Доверих се на себе си и ето какъв е резултата...
Невероятно вкусен терин с кайма !


Получи се точно както си го представях на вид, но вкусът му пък надмина очакванията ми...
За мое щастие терина остана цял, не се разпадна при обръщането му ...
При рязането парчетата също се запазиха зели и красиво подредени...


Обичам тези вкусни импровизации ,които се получават и харесват , а това ме прави истински доволна и щастлива...


Ето и продуктите :

500-600 гр. кайма
400 гр. печени чушки
100 -150 гр. топено сирене
120 гр. моцарела
1-2 сварени картофа 
2 бр. кори за баница
магданоз
пресен лук (1,2 връзки)
пресен чесън
кимион
сол
черен пипер
2 яйца
копър
кашкавал за поръсване 
олио за намазване

Терина поднесох със сос Тартар

Приготвяне :


Не се стресирайте от многото изброени продукти , този терин е от типа "изчисти хладилника"...
Каймата омесих с кимион,черен пипер,сол ,1-2 стръка пресен лук и 1 стрък пресен чесън , и едното от яйцата.
След като я омесих добре я сложих в хладилника за няколко минути за да стегне.
През това време приготвих останалите съставки.
Снимала съм структурирането на терина стъпка по стъпка.
Първо подмазвате формата с малко олио и разпределяте корите за баница.


Подредете ред чушки, върху тях може а сложите намачкания сварен картоф .
Поръсете със сол и пресни билки по вкус, аз сложих копър.
След това разпределете част от каймата.


Върху каймата сложете топено сирене , пак чушки ,пресен лук,чесън ,копър .
Следва пак ред кайма , а върху него се слага моцарелата и отново пресни билки.


Върху моцарелата се слагат последен ред чушки.
Разбивате другото яйце и заливате с него терина.
На финала внимателно завивате корите за баница отгоре .
Покрийте терина с фолио и печете около 40 минути на 180 градуса, или до като усетите,че терина е изпечен.
Оставете го да се охлади добре.


Вземете подходяща чиния и внимателно го обърнете.
Моя се обърна идеално.
Отгоре настъргах кашкавал и поръсих с пресни билки....


Получи се голяма вкусотия !
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !