Translate

вторник, 19 април 2016 г.

Боядисване на яйца с куркума



Ето, че не се сдържах да опитам да боядисам яйца с куркума.
Виждате резултата !
Доволна съм .
Вчера споделих с вас как се боядисват яйца с лук , подробната рецепта е ТУК  !


Яйцата ,които боядисах не са от белите, ако бяха чисто бели , цвета щеше да е още по-богат !
Но и с тези по-тъмните се получи !
Вчера имаше доста запитвания в групата ми  "Домашни вкусотии" за подобни рецепти и аз обещавам,че ще споделя  как да получите и други цветове.
Това беше проба и боядисах 3 яйца.
Ще посоча пропорции за 3 яйца ,като евентуално можете в това количество вода да сварите и повече яйца .


Продукти :

10 гр. куркума
500 мл. вода
3 яйца 

Приготвяне :


Вземете подходяща тенджера и изсипете в нея пакетчето с куркума, напълнете с 500 мл. вода.
Сложете яйцата вътре и пуснете котлона.
Варете яйцата 7-8 минути , но след като изминат минутите не вадете яйцата , а ги оставете в тенджерата с куркумата за около час ,може и повече.
Това е резултата , за мен специално е успешен !
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !