Translate

събота, 23 април 2016 г.

Най-вкусната баница с ориз


Скъпи приятели, днес ще споделя с вас, освен рецептата за тази уникална баница и други много важни и интересни новини.
Ще започна историята, като споделя с вас причината, поради която приготвих тази баница, а тя е, че СуиКо – фирмата, производител на
KRINA има 20 годишен юбилей.

Когато толкова голяма и известна фирма празнува, ясно е,че ще има изненади и големи подаръци!


Истински съм щастлива, че KRINA се довериха на мен да представя пред вас, тяхното кулинарно предизвикателство "Сготви, снимай и спечели "!

Каня всеки един от вас да участва в конкурса, защото наградите са страхотни!


Цялата информация за най-интересния кулинарен конкурс може да намерите ТУК 


За участието си в конкурса,реших да приготвя баница , в която използвах ориз "Баланс ".



Баницата се получи толкова вкусна, че след като сложих тези парчета за снимка и до  като снимам, остатъка беше изяден...

По-скоростно опустошаване на баница не е имало в къщи.



Тази баница е по-модерен прочит на Родопската баница с ориз позната като клин.
Понеже не  ми се точеха кори използвах готови кори за баница .

Получи се и по този начин, пухкава и завладяващо вкусна...


Ето и продуктите :

3/4 ч.ч. ориз "Баланс "
500 гр. кори за баница 
3 ч.ч. вода
200 гр. сирене
250 мл. прясно мляко
1 ч.л. бакпулвер
4 яйца
50 гр. масло
50 мл. олио
щипка сол
1 яйце за намазване накрая 

Приготвяне :


Баницата се приготвя много лесно, аз съм изненадана от това, защото винаги съм си мислила, че тази баница е сложна...
Първо трябва да сварите ориза във водата, сложете и щипка сол.

Когато ориза се свари, го охладете добре.


Сложете ориза в дълбока купа към него прибавете натрошеното сирене, млякото и бакпулвера.
Разбийте 4-те яйца и ги изсипете при ориза и сиренето, разбъркайте сместа.
Разтопете маслото, а към него сложете и олиото.
Вземете подходяща така, намажете я с мазнина.
Разделете пакета кори на три равни части. При мен в пакета имаше 12 кори, разделих на три места по 4 кори.
С първите кори се покрива тавата, като имате в предвид, че трябва да оставите корите да излизат от тавата, защото накрая ще завиете баницата с тях.
Намажете ги с мазнина.
Сложете половината от сместа върху корите.
Следва втората част от корите, тях наберете на "хармоника" и подредете върху сместа.

Сложете мазнина.


Изсипете остатъка от плънката, разположете последните кори отгоре.
Отново сложете от мазнината и завийте баницата.

Разбийте яйцето и намажете отгоре корите с него.Печете на предварително затоплена на 180 градуса фурна за около 30-40 минути.
Ако се притеснявате, че баницата започва да изгаря я покрийте с фолио.
Когато е готова я оставете да си почине, като я покрийте с кърпа.


Поднесете я с айран или любимия ви сок.

След като опитате тази баница, ще се влюбите във вкуса й.
Можете да видите видеото към рецептата ето тук: 


KRINA, благодаря!


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !