Translate

понеделник, 4 април 2016 г.

Пилешко филе със сос от Унисос


Чувствам се чудесно, чувствам се оценена, чувствам се поласкана...
Причината за това мое щастие, е че Nestle и екипа на 
MAGGI® ми отправиха покана да представя техния Унисос пред аудиторията на  "Домашни вкусотии"!

Сърдечно благодаря за оказаната чест и гласуваното доверие!


Изцяло водена от идеята на MAGGI®  да помага на всяка една домакиня в кухнята с лесни и вкусни предложения за ястия, аз реших да приготвя тази домашна вкусотия!


Това е пилешко филе, което е сготвено на тиган с тази вълшебна подправка...
Към ястието има свежа салата от спанак, морков и краставица...
Бързо, лесно, вкусно и приготвено в къщи ...

Сготвянето на ястието отнема не повече от 15-20 минути...


Имах идея този сос да се използва и за друг вид ястия с месо или ориз.

Не се колебайте да го приготвите и опитате, защото това ще се превърне в любимия ви бърз домашен сос...


Месото се получи крехко и сочно, а всички знаем колко трудно се постига това с пилешко филе...

Много съм доволна от крайния резултат.


Имах притеснения как ще се получи соса, 
дали ще е вкусен, дали ще е с идеалната гъстота?

За мое успокоение се получи идеален...


Изкушавам се да споделя с вас, нещо доста интересно и странно.
Най-големият критик на ястията, които приготвям е моята майка, не моята свекърва, а майка ми.
По принцип е обратното, но в този случай свекърва ми не е критикът.
Когато готвех ястието, майка ми дойде и го дегустира...
Бях под напрежение, защото тя не си спестява всеки вид критика...
Изненадата беше, че одобри соса и каза, че ще го приготви...

Помислих си, че след като тя го хареса, значи съм се справила.


Преминавам към продуктите:

2 броя пилешки гърди 
200 мл. бяло вино
50 мл. Унисос на MAGGI®  
1 с.л. брашно
20-30 мл. вода 
10 гр. масло 

за салатата:

100 гр. спанак 
1 краставица
1 морков
2-3 репички 
зехтин
сол

балсамов оцет 


Приготвяне:


Нарежете гърдите през средата на две или да се получат пържоли.
Смесете виното и Унисос на MAGGI®  в една купа.
Към тях сложете пържолите.
Мариновайте ги според времето, с което разполагате.
Когато сте готови за готвене вземете подходящ тиган, сложете пържолите, изсипете маринатата и сложете маслото.
Пържолите се готвят в маринатата, ако ви се стори малко, може да сложите още малко вино и подправка Унисос.
Маринатата трябва да покрие пържолите.
Гответе до готовност, при мен се получиха много бързо, за около 10-15 минути.
Когато пържолите са готови ги изкарайте от тигана, разтворете брашното в малко вода и с него сгъстете соса.
Бъркайте непрекъснато, за да не се получат бучки.
Това е всичко !




Пригответе салата от посочените продукти и сервирайте.
Насладете се на това вкусно ястие със семейството си, защото моментите изкарани с любимите ни хора са безценни!




С това мое предложение и с прекрасните продукти на MAGGI®  ще имате време за любимите си хора...

Отново искам да благодаря на MAGGI®  за гласуваното доверие!