Translate

вторник, 5 април 2016 г.

Чипс без пържене


Преди около седмица в кулинарната ми група "Домашни вкусотии", видях споделена снимка и обяснение как се приготвя този чипс...
Рецептата е от антоанета тодорова, на която благодаря !
Впечатлих се и си казах,че ще го пробвам...
Признавам,че бях отрицателно настроена ...



Взех една глава картоф и опитах...
Получи се интересен на вкус чипс...
Няма да ви напиша,че е като пържения,защото не е...
Има разлика, този не е толкова хрупкав ...


Получи се вкусен , на мен ми хареса...
Ето и подробното обяснение и продуктите :

1 картоф
щипка сол

Приготвяне :


Обелете картофа ,измийте го добре.
С помощта на белачка за картоф нарежете тънки резени от картофа.
Подсушете ги добре върху кухненска кърпа.
Вземете една чиния подходяща за микровълнова фурна, покрийте я с хартия за печене .
Изрежете стърчащите краища на хартията.
Подредете картофа ,посолете го.
Моята микровълнова е настроена на 700 вата .
Пуснете за 6 минути.
Когато минат минутите ,ако картофа не ви се хареса и мислите,че може още ,го пуснете за още 2 минути.


Този на снимките е бил общо за 8 минути.Първо пуснах за 6 минути,но ми се стори мек и го сложих за още 2 минути...
Това е всичко !


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !