Translate

петък, 8 април 2016 г.

Солено руло "Асорти"


Не веднъж съм споделяла с вас, че обичам тези рула.
Винаги,когато имам възможност приготвям такова.
Този път рецептата е още по-обогатена , а рулото е още по -вкусно !


Обогатих рулото ,като добавих няколко вида зеленчуци и пресен лук, а в моя случаи див лук...
Плънката е лека и ароматна...
Истинска вкусотия !
Срам,не срам веднага си признавам, че ако се отпусна сама мога да си го хапна ....


Веднага споделям рецептата, за да не губите време и да си го приготвите и вие !
Ето продуктите :
1 малка тиквичка 
1 морков
1 картоф
2-3 връзки див лук или 3-4 стръка зелен лук обикновен
1 ч.л. копър
2 яйца
1 с.л. кисело мляко
20 мл. олио
5-6 с.л. брашно
5 гр. бакпулвер
сол
магданоз
кимион
черен пипер

за плънката:
20-30 гр. сирене
100 гр. заквасена сметана
2-3 стръка пречен чесън
копър
2-3 с.л. кисело мляко 
1 сварено яйце

Приготвяне :


Почистете зеленчуците ,обелете ги и ги настържете на ренде.
Поставете ги в дълбока купа , а вътре сложете подправките, ситно нарязания лук ,бакпулвера , яйцата ,олио,киселото мляко и разбъркайте.
След това сложете брашното.


При добавяне на брашното ,може да се наложи да сложите и малко повече от посоченото количество .
Сместа трябва да е подобна на сладкиш ...
Покрийте тава с хартия за печене, може да намажете хартията с малко олио , за да се отдели лесно изпечената основа.
Изсипете сместа върху хартията и я разпределете равномерно.
Основата е добре да има около 1 см. дебелина...
Печете на 180 градуса до готовност,при мен печенето отнема от 20-30 минути.
През това време пригответе плънката.
Настържете сиренето и яйцето в една чиния, добавете сметаната и мляко и разбъркайте.
Сложете подправки по вкус, аз сложих пресен чесън,копър и магданоз...
Намажете охладения блат и навийте.
Рулото престоява за час ,два в хладилника,за да стегне добре.


Наистина не мога да се наситя на тези ароматни и вкусни рула...
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !