Translate

четвъртък, 14 април 2016 г.

Добрият пример и положителните емоции


Не мога да опиша колко е хубаво,когато получиш признание за това ,което правиш .
Тези от вас, които следят блога ми и са в групата  "Домашни вкусотии"   
от създаването й ,могат да кажат ,че ме познават какъв човек съм !
Обичам да готвя ,правя го с голямо желание и любов !
Когато съм в кухнята изключвам от съзнанието си всички лоши мисли и се отдавам на това,което правя.
Обичам да споделям рецептите си с вас, защото искам да съм полезна с тях на всички .
Правя всичко това от цялото си сърце ,влагам всичките си положителни емоции , а когато получа добри отзиви за дадена рецепта и публикация съм наистина радостна и щастлива.
Тогава всичко това, което правя си заслужава !


           Щастлива съм, че световен бранд като  MAGGI® оценяват работата ми !
За мен това е голямо признание .
Съвсем неочаквано за мен те ми направиха тази невероятна изненада, с която докоснаха сърцето ми.
Чувството да се почувстваш оценен е неописуемо с прости думи. Признанието изпълва тялото ти с топлина, а духа ти с емоции.
Един такъв жест определено ми навява добри мисли ,че явно има и добри примри сред фирмите в нашата страна.
Доста години съм работила и рядко съм получавала признание и благодарност за работата си.
За това,когато днес го получих ,реших и аз да благодаря.


Начинът да го направя е тук , надявам се този добър пример да зарадва и повечето от вас.


Благодаря ти,  MAGGI® !