Translate

вторник, 10 май 2016 г.

Домашен шоколадов сладолед



Ето и поредното кулинарно видео, представящо домашен сладолед.


Реших да ви покажа как да приготвите в къщи шоколадов сладолед.
Специално на мен, той ми е любим.
Правя го няколко пъти вече, за това смея да твърдя, че рецептата е изпитана.


Ако желаете ,можете да разгледате и другите рецепти за домашен сладолед, които са ТУК.
Всеки един вид сладолед е преминал през дегустация и одобрение, за да е споделена рецептата му.


Уверете се сами, че не е трудно да приготвите сами сладолед в къщи.


Ето продуктите:

600-700 мл. прясно мляко
3 жълтъка
3 белтъка
25 гр. сух горещ шоколад
100 гр. млечен шоколад
100 гр. натурален шоколад
3 с.л. захар


Приготвяне:


Отделете жълтъците от белтъците.
В подходящ съд сложете двата вида шоколад и захарта.
Изсипете млякото при шоколада и го сложете на котлона.
Когато шоколадите се разтопят,сложете горещия шоколад на прах и разбитите жълтъци.
Бъркате на умерена температура сместа, до получаване на крем с гъстотата на боза.
Махнете крема от котлона и изчакайте да се охлади добре.
Разбийте белтъците на сняг и внимателно ги сложете при шоколадовия крем, разбъркайте двете съставки ,така, че да получи една смес.
Изсипете крема в кутия, подходяща за фризер.
Сложете кутията във фризера за ден.
Сервирате според вкуса и желанията си.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !