Translate

сряда, 11 май 2016 г.

Пудинг "Мента"


Преди няколко дни бях на гости на баба ми.
В нейния двор има голямо изобилие от билки и подправки видях, че ментата й е станала доста голяма и си набрах от нея.
Баба ме пита, за чай ли ще я суша, когато отговорих, че ще правя крем, тя не повярва, че ще се получи...
Бях решила да правя точно такъв пудинг.


Много съм щастлива, че се получи както си го представях.
Аромата на мента пленява...


Ето и продуктите :

2 ч,ч. свежи листа на мента 
300 мл. прясно мляко 
30 гр. царевично нишесте 
100 гр. захар 

Приготвяне :


Почистените листа от мента се слагат в блендер задно с млякото.
Смилат се много добре.
Ментовото мляко се слага в тенджера на котлона, а към него се добавя захарта, може да сложите и повече захар , ако това количество ви се струва малко.
Когато млякото заври ,намалете котлона и го варете около 3-4 минути.
Разтворете нишестето в малко вода и сгъстете пудинга, като бъркате непрекъснато.
Получава се лек ментов пудинг...


Напълнете пудинга в чашки и го охладете добре.
Декорирайте го със стрък мента.
Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!
Ако харесвате рецептите ,които предлагам може да ми помогнете да ги популяризирам като ги споделите от блога в социалната мрежа !
Благодаря ви !