Translate

петък, 13 май 2016 г.

Ягодова наслада


Това е моето петъчно изкушение...
Също така имам повод за почерпка.
Направих си лична страница във Фейсбук и ви каня да я посетите ето ТУК !
Така ще следите рецептите, публикациите, снимките ми, а и ако имате желание да споделя вашите снимки на ястия приготвени по мои рецепти, моля да ми ги пратите.
Благодаря ви, за подкрепата.


Не мога ви опиша колко е вкусно и сочно, и сладко...
Скоро толкова вкусен сладкиш не съм правила.
Не веднъж съм споделяла с вас, че съм фен на солените рула и салати, но от това изкушение си хапнах едно, две парчета.
Получи 100 % - во одобрение и заявка за повторно правене.
Това ако не е успех, не зная какво е ?


Толкова е сочно, сиропирах го с подсладено прясно мляко и не сгреших.
Горещо ви го препоръчвам, спокойно може да се представи и като торта.


За да го приготвите ще са ви необходими следните съставки:
4 яйца
7 с.л. захар
7 с.л. брашно
15 гр. бакпулвер
1 ампула ванилия
200 гр. ягоди 

за млечния сироп:
600 мл. прясно мляко
300 гр. захар
ванилия

за глазурата от бял шоколад:
100 гр. течен бял шоколад
100 мл. сметана за разбиване (сладкарска)

за декорация :
сметана

Приготвяне:


Първо се прави млечния сироп.
Слагате в тенджера млякото,захарта и ванилия и варите около 5 -10 минути.
Охлаждате и изстудявате сиропа.


Основата се приготвя като разбивате яйцата, захарта и ванилията.
Брашното и бакпулвера се смесват и се добавят на етапи към яйчената смес, до като разбивате с миксера.
Стоплете фурната на 150 градуса.
Подмажете тава с малко олио и брашно.
Изсипете основата и печете до суха клечка.


Заливате топлата основа със студения млечен сироп.
Върху сиропирания сладкиш, нареждате нарязаните ягоди.
Разбивате течния шоколад и сметаната, с тях намажете ягодите.


Разбийте сметаната и с помощта на пош декорирайте сладкиша.
Охладете в хладилник за час, два и сервирайте.


Този сладкиш ще ви пренесе на друго ниво на наслада...
Уникален е.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии"