Translate

вторник, 17 май 2016 г.

Пилешки пай ( Chicken pie )


Най-накрая намерих време да приготвя това ястие.
Преди повече от година, нашия кумец, който е истински гастроном ми препоръча горещо да сготвя Пилешки пай.
Бях сигурна, че след като той ми препоръчва ястие, то наистина ще е уникално вкусно.
За съжаление, така се завъртяха нещата, че една сега успях да приготвя този наистина божествен пай .


Истинска вкусотия, съжалявам само, че отлагах във времето приготвянето му.
Поемам цялата вина ! ;) 
Сега се надявам вие да не последвате моя пример и да не отлагате толкова дълго време приготвянето на тази вкусотия.


Повярвайте ми, че ястието си заслужава да измести някое друго, което сте планували за готвене.


Този пилешки пай си има всичко, хрупкава маслена коричка, зеленчуци, месо и сос.
Едва имах сили да го снимам, толкова е ароматен и апетитен, че след последния кадър нападнах порцията...


Ще използвам момента за да ви поканя и в моята лична страничка Теодора Титова - "Домашни вкусотии"
Реших да направя тази страница, защото имам стотици покани за приятелство към личния си профил, а няма как да приема всички заради ограниченията, за това реших да направя страницата.
Така, ще ме следите по-лесно, а и всеки може да я хареса.
Обещавам да споделям интересни неща за мен, ястията, които приготвяте вие по моите рецепти и още други забавни истории...


Ето продуктите, които ще са ви необходими за приготвянето на Пилешки пай:

400 гр. бутер тесто
500 гр. пилешко месо 
1 голям картоф
1- 2 моркова
1 стрък пресен лук
180 гр. царевица
180 гр. топено сирене
3-4 пресни гъби
200 мл. готварска сметана 
100 мл. вода
1 яйце за намазване
10 гр. сусам 
20 мл. олио
кимион
черен пипер
2-3 с.л. соев сос
пресни билки: мащерка, риган, чубрица, магданоз 

Приготвяне :


Не се стресирайте от голямото количество продукти...
Пая се приготвя много лесно.


Нарежете пилешкото месо на кубчета, аз използвах месо от бутчета.
Овкусете го със соев сос, кимион, черен пипер и пресни билки.
Оставете го да поеме аромати, до като нарежете и приготвите зеленчуците.
Картофа се измива и надупчва с вилица на няколко места.
Слагате го в чиния и го пускате в микровълновата фурна за 4 минути.
Това е един много бърз начин да сварите картоф за 4 минути.
Нарежете останалите зеленчуци на кубчета.
Вземете дълбок тиган или тенджера, сложете мазнина, когато се сгорещи сложете зеленчуците.
Гответе около 5 минути, след това добавете месото, царевицата и нарязания на кубета сварен картоф.
След още 5 минути сложете топеното сирене и сметаната.
Може да сложите и малко вода, ако соса ви стане прекалено рядък.
Пригответе подходяща тава, намажете я с малко масло или маргарин.
Изсипете плънката в тавата.
Намажете краищата на тавата с разбито яйце, разпределете отгоре тестото.
Тестото трябва да е плътно полепено  към тавата, за да се задуши ястието.
Внимателно набодете с вилица тестото, намажете с яйце и поръсете сусам отгоре.
Печете в топла фурна на 180 градуса около 20 минути.
Виждате на снимката как изглежда готовия пай.


Изкарайте го от фурната и го оставете да се охлади.
Ако можете да изтърпите охлаждането...
Получава се много вкусно ястие.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !