Translate

сряда, 18 май 2016 г.

Мента и шоколад


Преди няколко дни ви представих рецепта за Пудинг"Мента", реших да направя една комбинация, която е доста харесвана напоследък.
Комбинацията е от шоколад и мента, сладост и свежест...
Сигурно и вие сте срещали подобни комбинации, аз съм опитвала шоколадови бонбони с ментов пълнеж и комбинацията определено ми хареса.


Тази комбинация не е типична, но пък е интересна и пренася сетивата ви на друго ниво...
Зная, че за повечето от вас, това е странно, но повярвайте ми, вкусно е !


Тази комбинация е от познати рецепти , както споменах по-горе това е смес от Пудинг"Мента" и Шоколадов пудинг , неочаквано добра комбинация.


Ето и продуктите:

за шоколадовия пудинг:
800 мл. прясно мляко 
200 гр. млечен шоколад
1 бр. (60 гр.) опаковка царевично нишесте 

за ментовия пудинг:
2 ч,ч. свежи листа на мента 
300 мл. прясно мляко 
30 гр. царевично нишесте 
100 гр. захар 

Приготвяне:


Приготвяне на шоколадовия пудинг:
В тенджера сложете млякото и начупения шоколад.
Сложете на котлона и бъркайте ,когато млякото започне да се затопля , а шоколада да се разтопява.
Разтворете в малко вода нишестето и го пригответе да го добавите към крема.
Не съм добавила захар ,защото шоколада е достатъчно сладък.
Когато шоколада е напълно стопен ,добавете разтвореното нишесте.
Бъркайте непрекъснато до като крема се сгъсти .
Приготвяне на ментовия пудинг:
Почистените листа от мента се слагат в блендер задно с млякото.
Смилат се много добре.
Ментовото мляко се слага в тенджера на котлона, а към него се добавя захарта, може да сложите и повече захар , ако това количество ви се струва малко.
Когато млякото заври ,намалете котлона и го варете около 3-4 минути.
Разтворете нишестето в малко вода и сгъстете пудинга, като бъркате непрекъснато.
Получава се лек ментов пудинг...
Вземете купички или чашки и напълнете с двата вида пудинг.
Декорирайте по ваш вкус, аз използвах листа мента и парчета шоколад.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !