Translate

събота, 21 май 2016 г.

Гъши дроб в бутер тесто


Това е резултата от една моя идея.
Не веднъж съм споделяла с вас, че обичам да импровизирам в кухнята и това предложение е такова.
До като приготвях Пилешки пай , си помислих, че гъши дроб с бутер тесто би се получило вкусно.
Ами, получи се.


Радвам се, че реших да опитам.
По принцип си имам изпитана рецепта за гъши дроб, но исках да опитам нещо ново.
Гъши дроб си купувам от производител и цената е доста по-различна от тази във веригите, за това този деликатес присъства в менюто ни.


Ето какво ви е необходимо:

400 гр. бутер тесто
200 гр. гъши дроб
черен пипер
сол
мацерка

Приготвяне:


Нарежете дроба до като не се е размръзнал напълно, така няма да ви се надроби на каша.
Поръсете с чене пипер и сол.
Нарежете бутер тестото с помощта на резачка за кашкавал.
Така страните на основата ще станат на вълни.


Режете тестото на квадрати, побиращи резените дроб.
Слагате стрък мащерка и печете в топла фурна за около 15- 20 минути.


Получават се страхотни бутер хапки с гъши дроб, подходящи за вино.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !