Translate

петък, 27 май 2016 г.

Запечено сирене


Това е една моя идея, която реших да изпълня, за да видя и опитам как е на вкус.
С времето установих, че тези мой идеи са доста сполучливи и вкусни.
Тази рецепта ще ви спести време за приготвянето на вечеря, ако нямате никакво време.


Понеже беше пълна импровизация направих само две такива сиренца.
В началото съпругът ми каза, че няма да яде това, но когато се изпече и аромата завладя кухнята, той светкавично промени мнението си.
Това запечено сирене веднага се вписа в рецептите от тип 5 -10 минути.


Ако ви се хапва нещо леко, а и ако нямате време за приготвянето на вечеря, това е вашата рецепта.


Ето и продуктите:

2 плочки сирене 
2 резена домат
2 резена чедър за тост, може да се сложи кашкавал
2 кори за баница
няколко стръкчета прясна мащерка и прясна чубрица
ленено семе за поръсване
олио

Приготвяне:


В приготвянето на това вкусно сиренце, не се изискват специални умения.
Вземете  една кора за баница в средата поставете сиренето, сложете свежа мащерка.


Сложете чедъра, домата и свежа чубрица.
Завийте добре сиренето в кората, намажете с малко олио и поръсете семената отгоре.
Печете в топла фурна или парти грил до златист цвят на корите.
Аз пекох около 10 минути.
Сервира се с домат, краставица или салата.


Това е едно леко, вкусно и бързо за приготвяне предложение за обяд или вечеря.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !