Translate

четвъртък, 5 май 2016 г.

Свински пържоли с кетчуп



Ето, че дойде момента да представя и солено ястие в моя видео канал.
Рецептата е много лесна, сами ще се убедите в това, след като изгледате видеото или прочетете рецептата тук.



Признавам си, че заснемането на тези клипове е голяма предизвикателство .
Всеки път се притеснявам, за това ви моля да ме извините, ако съм направила пропуск.


Пържолите, приготвени по този начин, в тази марината се получават много вкусни и крехки.
Перфектният им вкус се дължи на пресните билки и домашния кетчуп .


Ето и продуктите :

500-600 гр. свински пържоли от филе
около 250 мл. вода или доматен сок 
сол
кимион и черен пипер по вкус 
пресни билки:
магданоз
риган
див лук
чесън

Приготвяне :



Пържолите се посоляват леко, ако желаете можете да сложите кимион и черен пипер.
Моят кетчуп в домашен и е идеално балансиран на подправки, за това аз сложих съвсем малко кимион и пипер.
Наблегнах на пресните .
Мариновате месото за няколко часа, ако имате време може от предишната вечер, колкото повече се мариноват, пържолите стават по-вкусни.
Маринованите пържоли се подреждат в тава, изсипвате маринатата върху тях, слагате малко вода.
Покривате с фолио и печете 1 час и 20 минути на 180 градуса.
Резултата е чудесен.


Заповядайте в моята кулинарна група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала 
ми ето ТУК !!!

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !