Translate

сряда, 25 май 2016 г.

Бърза торта с курабии



Сякаш малко закъснях с публикуването на тази рецепта, но пък по-добре късно от колкото никога, нали ?
Винаги когато има празници, масово се отпускаме, хапваме и си угаждаме...
Така бяхме след Великден, тогава събрах всички курабии и ги сложих във фризера,
Знаех, че ще им дойде реда...
Ето, че дойде и техния ред да бъдат употребени...


Направих една от любимите ми бързи торти.
Винаги се получава и хареса...
Заложих на любимия на съпруга ми шоколадов пудинг.


Тортичката се получи много вкусна и бързо се хапна...
Така, че ако и вие имате курабии спокойно можете да приготвите тази торта.


Ето и продуктите:

400 гр. курабии
700 мл. прясно мляко 
200 гр. млечен шоколад
1 с.л. какао
60 гр. царевично нишесте

за декорация:
плодове

Приготвяне:


Вземете подходяща тава и на дъното й подредете курабии.
В подходяща тенджера сложете млякото, шоколада и какаото.
Разтворете нишестето в малко вода или мляко.
Когато млякото заври, а шоколада се разтопи се прибавя нишестето.
Бъркайте до като крема се сгъсти.
Покрийте курабиите с горещ крем, така ще омекнат.
Наредете втория ред курабии и отново залейте с крем.
Когато се охлади се слага в хладилника, за да стегне.
Украсете тортата със сезонни плодове или шоколад...



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !