Translate

понеделник, 6 юни 2016 г.

Мелба


В тези топли дни, няма нищо по-вкусно от една домашно приготвена мелба.
Толкова вкусна и тонизираща се получи, че  след като я снимах, оставих фотоапарата на масата, седнах на градинската люлка, отпуснах се и я хапнах с пълен кеф...


Няма такова спокойствие и наслада...
Щастлива съм, че имам възможността да живея на спокойно, тихо и приятно място...
На вън сред градинката и песента на птичките, вкусът на мелбата сякаш беше неописуемо различен...


Във фризера си имам два вида домашен сладолед, имах пъпеш в хладилника, набрах си череши и малини от градината, залях със сладко от ягоди  и получих това изкушение...


За да приготвите и вие такава или подобна мелба ще са ви необходими следните продукти:
малини
пъпеш
череши



Приготвяне:


Вземете една чаша или купичка.
Започнете като сложите на дъното пъпеш, сложете Домашен шоколадов сладолед, череши, малини,  Домашен карамелен сладолед.
Залейте с една супена лъжица сладко от ягоди, украсете с плодове и един шоколадов бонбон за разкош.
Това е всичко, въпрос на въображение...



Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !