Translate

сряда, 15 юни 2016 г.

Плодова салата


Понякога е добре човек да хапва и нещо леко...
Сезонът ми е любим, защото има изобилие от плодове, които мога да откъсна от градината...
Започваме с ягоди, преминаваме към череши, вишни, круши и прочие...
Истинско богатство.
Реших да си приготвя любимата ми плодова салата.
Тук използвах налични плодове.
Има пъпеш, който е купен, но всички останали плодове са домашно производство.


Продуктите са:

ягоди
череши
пъпеш
малини
вишни
1 с.л. захар
кокосови стърготини


Приготвяне:
Нарязвате пъпеша на парчета, почиствате черешите и вишните от семки и слагате в подходяща купа ли чиния.
Останалите плодове се слагат цели.
Поръсвате със захар или мед и хапвате.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !