Translate

петък, 15 юли 2016 г.

Зеленчуков огретен


Днес ви представям едно постно и доста леко зеленчуково ястие, което е подходящо за тези топли дни.
От доста време не бях приготвяла огретен, за това реших да направя зеленчуков огретен.


Лично на мен ми хареса много, дори и съпруга ми го одобри, въпреки, че ме попита, защо не съм добавила и малко месо вътре.
Предполагам ви е познат този въпрос, почти всеки мъж го задава, когато види, че ястието е постно.


Ако желаете можете да добавите бекон, шунка или подобрен вид месо.
Както споменах, аз ги пропуснах този път.


Ето и продуктите:

4 сварени картофа
1/2 глава лук 
1 тиквичка
1-2 чушки
1 домат 
700 мл. прясно мляко 
50 гр. кашкавал
50 гр. сирене
4 яйца
20 мл. олио 
чубрица
копър
сол
черен пипер
магданоз

Приготвяне:


Вземете тавата, в която ще печете огретена и я подмажете с олио.
В една дълбока купа нарежете картофа и тиквичките на кубчета.
Настържете лука, нарежете едната чушка на малки парчета, добавете солта, пипера и подправките.
Всичко се разбърква добре и се слага в тавата.
Отгоре се начупва сиренето.
Разбивате яйцата и прясното мляко много добре, заливате зеленчуците със сместа.
Настържете кашкавала, нарежете домата и чушката на колелца и подредете отгоре.
Поръсете с нарязан на ситно магданоз и печете във фурната на 200 градуса около 20-30 минути.


Извадете зеленчуковия огретен от фурната и го оставете да се охлади и стегне.
Поднесете го със салата или таратор.
Получава се прекрасно лятно ястие.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !