Translate

понеделник, 4 юли 2016 г.

Вода с лимон, краставица и мента


Постоянно следя всякакви кулинарни блогове и сайтове, които са предимно чуждестранни.
Напоследък все по-често срещам разновидности на този тип вода.
Това е вода с плодове или зеленчуци, която  е много полезна и тонизираща.
Бях малко резервирана спрямо ефекта й, защото си признавам, че не обичам да пия вода.
Една чаша в най-горещите дни ми е достатъчна.
От тази освежаваща, полезна и приятна вода изпих две кани за по-малко от ден.
За това реших да споделя с вас, че има защо да е популярна и модерна напоследък.


Ако спазвате хранителен режим или искате да направите детокс на тялото си, тази вода ще ви помогне.
Признавам си, че импровизирах с приготвянето й.
Сложих няколко неща в нея, които м се намираха под ръка.
Наистина съм възхитена от вкуса й, сега всеки ден си правя и пия.


Използвах лимон, краставица, 2-3 резена нектарина и свежа мента.
Всички тези неща имах на разположение и са домашни и ги сложих във водата.
Прочетох малко информация в Интернет и се оказа, че моята освежаваща вода има съдържание на витамин С от лимона, краставицата спомага за по-добрата обмяна на веществата и придава свежест на кожата, ментата действа освежаващо ...
Общо взето нищо не ви пречи да опитате да направите тази напитка в къщи.
Може да сложите и само краставица, лимон и мента, само мента, каквото пожелаете.


Ето и продуктите:
2 литра минерална вода
1 лимон
1 малка свежа краставица
2-3 резена нектарина
3-4 стръка мента 
лед

Приготвяне:


Нарежете краставицата на резени, моята е домашна и малка и за това не е белена.
Нарежете лимона също, както и нектарината.
Сложете в кана всички съставки и напълнете с вода.
Водата се съхранява в хладилника.
Наистина се получава вода с доста приятен и освежаващ вкус.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !