Translate

четвъртък, 21 юли 2016 г.

Руло с крем


От години не бях правила домашно руло. Радвам се, че се вдъхнових да го приготвя и нарисувам така.
Доволна съм от резултата, защото съм имала доста разочарования с тези домашни рула.


За да стане сочно го намазах с крем ванилия, смея да твърдя, че комбинацията е перфектна, защото добавих и домашно сладко.


Това руло е идеално за следобедното кафе или за старт на деня.
След като се получи успешно, без да се напука и без други проблеми при печенето, тази рецепта ще се нареди сред предпочитаните ми.


Ето и продуктите:
4 яйца
100 гр. захар
100 гр. брашно
щипка сол
ванилия
2 с.л. какао

за крема:
400 мл. прясно мляко
4-5 с.л. захар
1 ампула ванилия
1 опаковка нишесте ванилия
2 яйца
домашно сладко по ваш вкус
1 с.л. желатин 

Приготвяне:


Разделете белтъците от жълтъците.
Разделете и захарта на две равни части.
Към белтъците сложете щипка сол и започнете да ги разбивате с миксер, постепенно добавяйте захарта.
Трябва да получите гъст бял сняг.


Сложете останалата захар при жълтъците и разбийте на крем. Внимателно добавете белтъците, като разбърквате непрекъснато.
На няколко етапа добавете брашното, трябва да получите пухкава смес.
Сложете ванилията.
В една купа отделете малко от сместа и я оцветете с какаото.
Вземете една правоъгълна тава, аз използвах тавата към фурната, покрийте я с хартия за печене и изсипете пандишпановата смес, разпределете я равномерно.
Напълнете пош с тънък накрайник с какаовата смес и започнете да рисувате върху основата.
Затоплете фурната на 150 градуса и изпечете основата до суха клечка.
Първите 10 минути не отваряйте фурната.
Когато изкарате основата я покрийте с кърпа и оставете да се охлади.
Внимателно отделете основата от хартията.


Крема се приготвя като сложите млякото, захарта и ванилията в подходящ съд на котлона.
Разбийте яйцата с малко мляко и нишестето, така, че да получи гъста каша.
Пригответе желатина като го сложите в малка чаша с малко студена вода, когато набъбне го затоплете в микровълновата или на водна баня.
Когато млякото започне да завира сложете яйчената каша и сгъстете крема, добавете и желатина и оставете да се охлади добре.
Когато крема се охлади и започне да стяга, намажете основата с него, сложете на няколко места от сладкото и навийте рулото.


Рулото се покрива с фолио и се слага в хладилника за няколко часа.
Получава се толкова ароматно и вкусно, че ще ви стане любимо на мига.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !