Translate

четвъртък, 11 август 2016 г.

Босилеков пастет



Тази година босилека ми стана перфектен и не мога да му се нарадвам.
Толкова красиви и сочни листа до сега не съм отглеждала.
Реших, че трябва да направя нещо по-специално от него.


Една сутрин бях заредена с много кулинарни идеи и реших, че ще приготвя вкусен пастет от босилек. Имах идея какви съставки да използвам, само оставаше да се заема.
Ето, че дойде и момента да го направя.
Радвам се, че за пореден път се доверих на кулинарните си идеи.


Набързо откъснах от най-красивите и големи листа на босилека и се заех с изпълнението на идеята си.
Аз не съм от най-големите фенове на босилека, но този пастет ме плени и си го хапнах с най-голямо удоволствие.


Ето и продуктите:

120 гр. крема сирене
5-6 стръка босилек
3-4 скилидки чесън
6-7 с.л. зехтин
5 с.л. лимонов сок 
сол на вкус
щипка черен пипер

Приготвяне:


За да приготвите този невероятен босилеков пастет, трябва да използвате блендер или пасатор.
Нарежете листата на босилека и чесъна.Сложете ги със всички останали продукти и пасирайте до получаване на гъст пастет.
Аромата и вкуса ще ви плени и очарова.
Пастета сервирах върху соленки подходящи за разядки, рецептата за тях е ТУК!


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !