Translate

понеделник, 29 август 2016 г.

Сос от сирене и лайм


Обичам тези леки, свежи и ароматни сосове.
Не вярвах, че ще ми дойде на ум да приготвя подобен сос, но се радвам, че получих вдъхновение, идея и се доверих на инстинкта си.
Получи се един чудесен лек сос.


В този сос няма майонеза и мазнина, за това казвам, че е лек и освежаващ сос.


Ето и продуктите:

5 с.л. кисело мляко с масленост около 3,6 %
4 с.л. настъргано сирене
3 скилидки чесън 
сока на 1/2 лайм 
1 с.л. нарязан на ситно див лук или пресен лук 
сол на вкус
черен пипер

Приготвяне:


В една купа смесете настърганото сирене, настъргания чесън и млякото.
Разбъркайте ги добре, след което можете да добавите лука, сока на лайма и солта.
Не забравяйте и щипка черен пипер.


Ще се изненадате колко приятен на вкус е този сос, а лайма му придава един невероятен аромат и загадъчен привкус.


С този сос можете да поднесете хапки, картофени кюфтета и картофени крокети.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !