Translate

неделя, 14 август 2016 г.

Сочен сладкиш с компот


Напоследък приготвям все сиропирани и сочни сладкиши, защото в този сезон ги обожаваме.
Особено добре охладени в хладилника са перфектни за кафенцето следобед.
Този сладкиш е точно такъв, сочен и не много сладък.


В блога съм споделяла с вас няколко подобни рецепти, едната е за Шоколадово реване , Реване и Ягодова наслада, които са ни сред любимите.
Този път ви представям една практична и лесна рецепта, в която можете да употребите плода от компота.


Можете да използвате компот от кайсии, праскови, сини сливи или други с по-едри плодове.

Ето и продуктите:
2 компота
4 яйца
7 с.л. захар
7 с.л. брашно
2-3 ванилии
15 гр. бакпулвер( 1 опаковка)
2 с.л. какао

Приготвяне:


Разбийте яйцата и захарта. Към брашното добавете бакпулвера и ванилията.
Добавете на няколко етапа и брашното.
Получава се кексова смес.
Вземете една тава, аз използвам правоъгълна около 22 см.
Намажете я с мазнина, подредете плодовете от компота, в моя случай са кайсии.
Разделете кексовата смес на две равни части, като към едната добавите какаото.
Изсипете първо светлата част върху плодовете, след това какаовата.
Може да покажете въображение и да нарисувате форми отгоре.
Печете в топла фурна на 180 градуса до суха клечка.
Първите 10 минути не отваряйте фурната.
Толия сладкиш се нарязва и залича със сока от единия компот, ако искате да по-сиропирано, може и да залеете и с втория компот.
Охладете в хладилник.
Отгоре можете да декорирате с течен шоколад.
Получава се много сочен и не много сладък сладкиш.


Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !