Translate

четвъртък, 15 септември 2016 г.

Сладкиш с локум


На добър час, ученици и учители!
Пожелавам ви една успешна учебна година!
Бъдете здрави и усмихнати!


Скоро не бях приготвяла толкова пухкав сладкиш.
Това лято наблегнах на сиропираните сладкиши и плодови пайове и сякаш не остана време да приготвя подобен тип десерт.


Пухкав като памук, този сладкиш ще ви впечатли с аромата си и присъствието на локум .
Идеалната половинка на чашата с кафе...


След като го нарязах и снимах, си казах, че трябваше да го сиропирам и се замислих сериозно върху идеята, но се сдържах. Хапнахме го и така пухкав.


Ето и продуктите:

4 яйца
7 с.л. захар
7 с.л. брашно
10 гр. бакпулвер
4 с.л. кисело мляко
1 кутия локум
ванилия 
пудра захар за поръсване

Приготвяне:


Разбийте яйцата със захарта, на етапи добавяйте към тях млякото, брашното и бакпулвера.
Към добре разбитата смес сложете ванилията.
Покрийте тава с хартия за печене.
Изсипете сместа в тавата, отгоре разположете нарязания на малки парченца( колкото боб) локум. 
Сладкиша се пече на 180 градуса до суха клечка. Първите 10 минути не отваряйте фурната.


Охладения сладкиш поръсете с пудра захар.
Поднесете го с чаша силно кафе или ароматен чай.

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !