Translate

четвъртък, 29 септември 2016 г.

Свински чеснови филенца



Представям ви едно ароматно и пленително вкусно мезе.
Преди много, много време работих в едно заведение, в менюто му имаше подобно мезе, но с по-различни съставки.
Скоро ще ви представя и него.
Вдъхновена от рецептата на Таня, аз приготвих тази вкусотия, но със свинско крехко филе.
Резултата беше отличен.


Крехко месо, овкусено идеално в комбинация от гъби, масло и чесън...
Мезе за ценители, бих казала!


Ето и продуктите:

250 гр. свинско филе
50 гр. пресни гъби печурки ( или 250 гр. консервирани печурки)
1 с.л. ситно накълцан лук
4-5 скилидки чесън
30 гр. масло
1 с.л. олио
50 мл. бяло вино 
къри
кимион
черен пипер
магданоз за поръсване 
резен лимон

Приготвяне:


Ако разполагате с време и сте планували да сгответе това мезе и не го правите в последния момент, ви съветвам да мариновате свинското филе.
Аз мариновам в малко соев сос, малко бяло вино, щипка кимион и черен пипер.
Оставям месото в хладилника и 20 минути преди да започна да готвя го вадя. 
Обикновено го вадя от хладилника, нарязвам останалите продукти и започвам да готвя.


Нарежете лука на ситно, гъбите по ваше желание, чесъна настържете на ренде.
Вземете тиган, в него сложете маслото и олиото и го сложете на котлона да се сгорещи.
Първо сложете нарязаното на ленти филе, лука и гъбите да се запържат за няколко минути. 
Сложете виното, чесъна и подправките. Гответе до готовност на месото.
Накрая поръсете с накълцания магданоз и поставете лимона.
Сервира се топло и в компанията на любимо питие.


Добър апетит!

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !