Translate

сряда, 12 октомври 2016 г.

Пълнени камби с киноа



Постно, леко и вкусно ястие, което ще ви даде енергия за дълго време.


Киноата е част от супер храните, които са толкова полезни, че все по-често намират място на нашата трапеза. Можете да видите и предложението ми за енергийни барчета ето ТУК.
Днес залагам на соленото и вкусно ястие, което е на почит в къщи.
Обичаме пълнени чушки, в този случай използвах камби.
Получи се много вкусно, леко и здравословно ястие.


Киноата се приготвя както ориза, когато го правим за пълнени чушки, така, че няма нищо сложно и плашещо в тази рецепта.

Продукти:
1 ч.ч. киноа 
1 малка глава лук
1 морков
3-4 с.л. грах
3- 4 с.л. царевица 
сол на вкус
черен пипер
магданоз
4-5 бр. камби 
олио или зехтин 
2 ч.ч. вода


Приготвяне:


В подходящ съд сложете малко олио или зехтин.
Нарежете на ситно лука и моркова. Задушете заедно всички зеленчуци. След около 5 минути, добавяте киноата и 1 ч.ч. вода. 
Когато водата се усвои от продуктите добавете още една чаша. След около 5- 10 минути, когато сместа се е сгъстила, сложете свежите билки и подправки и  спрете котлона. Почистете камбите и ги напълнете с плънката от киноа и зеленчуци.
Подредете в тавичка, сложете малко вода и запечете на 180 градуса около 15 минути.


Сервирайте с млечен сос или както аз ги поднесох с Таханов сос.
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !