Translate

неделя, 23 октомври 2016 г.

Патладжани с ориз


Днес ще ви представя едно ястие, което се получи доста добро на вкус и не е никак трудно за приготвяне.
Ориз, патладжани, малко зеленчуци, които са покрити с хрупкава коричка.
Сервирах ястието с Домашно кисело мляко.


Аз съм голям фен на ястия с коричка и от това си хапнах с много голямо удоволствие.


Ето и продуктите:

2 патладжана
1 глава лук
1 ч.ч. ориз
3 ч.ч. вода
20 мл. олио
1 чушка
1-2 гъби печурки
1 морков
подправки: джоджен, босилек, кимион, черен пипер, целина

за заливката:
1/ 2 ч.ч. кисело мляко
щипка бакпулвер или сода
2 яйца
3- 4 с.л. брашно
3 с.л. настърган кашкавал

Приготвяне:


Патладжаните се белят и режат на ленти, посоляват се или се слагат в солена вода.
Предлагам два варианта, с които можете ще можете да ги приготвите.
Единия е пържени в малко мазнина или запечени на фурна.
Вие сами ще решите как е по-добре за вас да обработите патладжана.


В подходящ съд сложете малко олио, нарежете зеленчуците на кубчета и ги задушете за малко. Почистете и измийте ориза, добавете и него в съда със зеленчуците.
Сложете една чаена чаша вода, когато се абсорбира махнете от котлона ориза.
Добавете подправките.
Вземете една тава, подредете ред патладжани, сложете ориз, пак патладжани, и отново ориз.
Накрая подредете патладжани, сложете останалата вода и печете във фурната на 200 градуса.
Когато ориза е готов можете да разбиете продуктите за заливката и да залейте ориза с нея.
Поръсете отгоре с настърган кашкавал и запечете до златисто.


Можете да поднесете с чесново кисело мляко!
Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !