Translate

сряда, 26 октомври 2016 г.

Картофи със сос "Карбонара"


Приятели, имах удоволствието да опитам новото предложение на MAGGI®,
което отново е създадено за да ни бъде по-лесно, по-бързо и все така вкусно, когато готвим в къщи.
От както ходя на работа, осъзнавам, колко е трудно да  се комбинират задълженията на  съпруга, майка и домакиня.
Напоследък все по-често се обръщам към MAGGI®, когато искам да имам повече време за останалите ми задачи.


Малки тайни на MAGGI®, имат ново примамливо предложение.
Това са Малки тайни за спагети КарбонараВ началото 2015 г. Нестле България представи обновената гама продукти MAGGI® Малки Тайни и MAGGI® Любима Супа. От тогава рецептите са с намалено съдържание на сол, съдържат изсушени зеленчуци, билки и подправки и са без добавен мононатриев глутамат и хидрогенирани мазнини.
Лично аз, чета съдържанието на опаковките и зная какво използвам.




Знаете, че аз обичам да експериментирам в кухнята и с тези малки тайни, приготвих не спагети, а любимите ни картофи.
Нямате представа, колко вкусно се получи и колко време имах за останалите си задачи.
Картофките и соса, сякаш са създадени едни за други, допълниха се перфектно.


Ще се изненадате с колко малко продукти приготвих тази вкусотия!


Вземете няколко картофа, малко настроение, MAGGI® малки тайни и се отдайте на кулинарните си идеи.


Аз направих точно това и се получи тази вкусна кулинарна импровизация.


Ето и продуктите:
5-6 картофа 
200 гр. шунка, бекон или пушено филе
20 мл. олио
40-50 мл. вода
стрък мащерка

за сос "Карбонара"
300 мл прясно мляко 
MAGGI® малки тайни за спагети Карбонара 

5-6 с.л. настърган кашкавал


Приготвяне:

Процеса на приготвяне е доста лесен.
Обелете и нарежете картофите на кръгчета, вземете една тавичка и ги подредете в нея.
Залейте картофите с малко олио, ситно нарязания бекон, поръсете с мащерка.


Покрийте тавичката с фолио, запечете картофите за около 30 минути на 200 градуса или до като са омекнали добре.
През това време разтворете фикса в прясното мляко, като го разбъркате много добре.
Залейте картофите със соса, поръсете кашкавала и върнете във фурната за около 5 минути.
Аромата ще ви плени, а вкусът им ще ви остави без думи...


Ще се изненадате, колко вкусни картофки сте приготвили.
Щастлива съм да ви представя и видео клипа към рецептата!



Благодаря ти, MAGGI®!

Ако харесвате рецептите ми, може да ми помогнете да ги популяризираме като ги споделите.
Каня ви, да се присъедините към кулинарната  група "Домашни вкусотии" или се абонирайте за видео канала ми ето ТУК !
Заповядайте и в страницата ми Теодора Титова- "Домашни вкусотии" !
Благодаря ви !